بلاگ

5 نکته در طراحی بنر گیف

یکی از انواع بنرهای محبوب، بنرهای گیف میباشند. بنرهای گیف به دلیل سرعت بالا و نمایش آن در تمام دستگاه ها از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند، اما با این حال دارای محدودیت هایی نیز هستند.
ما در اینجا میخواهیم به بررسی 5 نکته که درطراحی بنرهای گیف کاربرد و استفاده دارند اشاره کنیم:

1) جعبه رنگ خود 128 رنگ انتخاب کنید: در بنرهای گیف هر چه تعداد رنگ ها و طیف رنگی ای که آن را پوشش میدهد بیشتر باشد باعث افزایش حجم بنر میشود، پالت 128 رنگ دارای تعداد رنگ های مناسبی میباشد که اگر رنگ های خود را درست انتخاب کنید هیچ مشکلی در حجم بنر و زیبایی آن نخواهید داشت.

2) از رنگ های تخته ای Solid استفاده کنید: در طراحی بنر گیف سعی کنید از رنگ های دارای طیف رنگی وسیع که دارای سایه و گرادینت می باشند استفاده نکنید چراکه خواه ناخواه در هنگام خروجی گرفتن از کیفیت آنها کاسته میشود و از زیبایی بنر شما میکاهد.

3) از عکس استفاده نکنید: سعی کنید در طرح هایی که برای بنر گیف استفاده میکنید از حداقل تعداد عکس ممکن از محصولات و خدنات آن شرکت استفاده کنید، چرا که در هنگام گرفتن خروجی نهایی در صورتی که تمایل به داشتن عکس های با کیفیت باشید حجم بنر شما به طرز باورنکردنی ای زیاد میشود و در صورتی که کیفیت عکس ها را در جهت پایین آمدن حجم بنر کم کنید باعث کاهش زیبایی بنر میشود.

4) تعداد فریم های خود را کم کنید: هر چه تعداد فریم های شما در طراحی بنر گیف بیشتر باشد سرعت و نرمی حرکات بنر شما زیباتر دیده میشود اما این امر باعث افزایش حجم نیز میشود، اما اگر میخواهید این کار را انجام دهید و برای نرم شدن حرکات خود از تعداد زیادی فریم استفاده کنید سعی کنید پس زمینه خود را ثابت نگه داشته ئ آن را تغییر ندهید، سپس میتوانید تمام عناصر داخل صفحه را به راحتی متحرک کنید.

5) از طراحی فلت استفاده کنید: بعد سالها دوباره استفاده از طراحی فلت رو به رشد میباشد، طرح هایی مانند ویندوز8 که از رنگهای سالید و آیکونهای فلت استفاده میکنند، استفاده از این نوع طراحی در بنرهای گیف علاوه بر زیبایی خاصی که به بنر شما میدهد شما را به هیچ وجه در انتخاب رنگ و حرکت ها دچار مشکل نمیکند.

اگر در طراحی بنر گیف خود این موارد را در نظر بگیرید حتما محصول نهایی شما بنری زیبا و جذاب میشود.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓