بلاگ

مدت زمان کمپین تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

برای کسب و کارهای کوچک یکی از مسائل مهم در تبلیغات میزان هزینه و مدت زمان اجرای کمپین تبلیغاتی میباشد.

1) هرچقدر میتوانید هزینه کنید!!!! انتخاب این کار به عهده شما میباشد، اینکه تمام بودجه خود را بخواهید به تبلیغاتتان اختصاص دهید چندان منطقی به نظر نمیرسد و در صورتیکه موفقیت حاصل نشود شما هزینه بسیاری را از دست داده اید.

2) 30درصد از درآمد خود را به تبلیغات اختصاص دهید… اختصاص درصد مشخصی از درآمد و یا سود برای تبلیغات حرکت کاملا منطقی ای میباشد که میتوانید در آینده در صورتی که بازخورد مناسبی داشتند میزان ان را افزایش دهید.

3) بررسی رغبای تجاری… روشی دیگر برای تعیین بودجه تبلیغاتی بررسی رغبای خود و اینکه آنان چه میزان بودجه ای را در نظر گرفته اند میباشد، اما میزان اعتبار نام تجاری شما، بزرگی و کوچکی مجموعه شما نسبت به رغبا و… عوامل تاثیر گذاری برای انجام این تصمیم می باشند.

اما چه مدت زمانی برای اینکه شما متوجه شوید شیوه تبلیغاتی ای که برگزیده ای مناسب است یا خیر لازم است؟

برای تبلیغات بنری ای که بصورت زمانی و مدت دار انجام میشوند، ده روز تا دو هفته زمان مناسبی میباشد که پس از آن شما آمار سایت خود را بررسی نمایید و میزان بازخوردی که در این زمان بدست آورده اید را تحلیل کنید تا متوجه شوید انجام این کار به سود شما بوده است و یا ضرر شما، و در زمانی که مطمئن شدید این کار به نفع شما میباشد کمپین خود را برای طولانی مدت آغاز کنید…

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓