بلاگ

طراحی فلش بنر ایستا و پویا

بنرهای پویا:
برنامه فلش دارای قابلیت های فراوانی است مانند، کار با عکس، ساخت انیمیشن، قابلیت کد نویسی و برنامه نویسی، کار با صدا و بسیاری امکانات دیگر که از آن در زمینه های متنوعی میتوان بهره برد، از جمله این موارد استفاده استفاده صحیح و بهینه در طراحی بنرهای تبلیغاتی اینترنتی میباشد تا توسط آن یک بنر تعاملی و دوطرفه بین کاربر و کامپیوتر داشته باشیم، مانند یک بازی…

در بنرهای پویا میتوان انواع بازی ها را در جهت جذب کاربر طراحی کرد و نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است ایده ساخت آن میباشد…
بنر شرکت فوکس واگن: که در آن توسط کیبورد باید اتومبیل جدید فولکس را به مقصد خود هدایت کنید
بنر شرکت مینی ماینر: که در آن باید توسط موس راهی بسازید تا اتومبیل به مقصد خود برسد
بنر شرکت تفال: که در یک ماهی تابه توسط دو سوسیس که در دو طرف ظرف قرار دارند پینگ پنگ بازی میکنید

نمونه های بسیاری در این زمینه وجود دارند که همگی باعث ترغیب کاربر به بازی کردن و تعامل آنها با محصول شما میشود…
در حال حاضر در ایران ساخت بنرهای اینچنینی هنوز رواج نیافته است و شرکت های اندکی از چنین بنرهایی بهره میبرند.

ساخت چنین بنرهایی تنها با استفاده از برنامه فلش امکان پذیر است و توسط بنرهای گیف نمیتوان به چنین امری دست پیدا کرد.

بنرهای ایستا:
تقریبا تمام نمونه هایی که در حال حاضر در اینترنت و وبسایت های داخلی مشاهده میکنید در گروه بنرهای ایستا قرار دارند و بصورت تعاملی و دوطرفه بین کاربر و سیستم عمل نمیکنند و تنها عمل پیام رسانی و تبلیغات محصولات و خدمات را انجام میدهند…

بنرهای ایستا به دو صورت فلش بنر و گیف طراحی میشوند که قابلیت های هر کدام مشخص هستند. بنرهای فلش دارای انیمیشنی زیبا و جذاب هستند و بنرهای گیف حرکاتی ساده و معمولی دارند، اما نکته ای که این دو را از هم متمایز میکند نمایش آنها در سیستم های مختلف است، بنرهای گیف در تمام مرورگرها نمایش داده میشوند اما فلش بنرها تنها در سیستم هایی که مرورگر آنها دارای فلش پلیر باشد…

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓