بلاگ

سفارش بنر فلش یا بنر گیف

بنرهای تبلیغاتی در دو نوع فلش و گیف طراحی میشوند که تکنولوژی ساخت هر کدام متفاوت است، در  زیر به بررسی هر کدام از مزایا و معایبی که در طراحی بنرهای گیف و بنرهای فلش وجود دارند میپردازیم:

مزایای بنرهای فلش:
● ظاهری پویا و متحرک
● امکان تعاملی و دو طرفه بودن
● حجم کم بنر
● امکان نوشتن کد و امکانات برنامه نویسی
● امکان طراحی بنرهای تعاملی
● امکان ساخت بنرهایی بصورت بازی و سرگرمی

معایب بنرهای فلش:
● اجرا نشدن بنرهای فلش در تمام مرورگرها
● نیاز داشتن به افزونه فلش پلیر برای نمایش

مزایای بنرهای گیف:
● اجرا شدن بنرهای گیف در تمام مرورگرها
● پشتیبانی بنر گیف توسط تمام وبسایت ها
● طرح های زیبا و جذاب

معایب بنرهای گیف:
● محدودیت در تعداد فریم ها
● زیاد شدن حجم بنر بر اثر تعداد فریم ها
● پویایی و تحرک بسیار کم

نتیجه گیری: به صفحه نمونه کارها مراجعه کنید و از دسته بندی بالای وبسایت نمونه بنرهای فلش و گیف را انتخاب کنید و با هم مقایسه کنید، نیازهای خود را بررسی کنید و با تو جه به آن، نوع بنر خود را مشخص کنید و اگر نیازی به مشاوره و راهنمایی داشتید با ما تماس بگیرید.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓