بلاگ

بنرهای چشمک زن

وارد یک وبسایت میشوید و ناگهان انواع و اقسام بنرهای تبلیغاتی با رنگ های جیغ در حال چشمک زدن و کور کردن چشم شما هستند…
اولین کاری که شما انجام میدهید این است که به سرعت صفحه را به سمت پایین اسکرول میدهید تا از شر دیدن آنها خلاص شوید…
اگر تصور میکنید که بنرهای چشمک زن با مخاطب ارتباط برقرار میکند و سیل مشتریان را به سمت شما سرازیر میکند سخت در اشتباهید، شاید در بعضی از محصولات خاص طراحی بنر چشمک زن خوب باشد، اما در اکثر محصولات این کار تنها باعث فراری دادن مشتری و سطح پایین نشان دادن خود و نوع تبلیغ اینترنتی و آگهی خود میباشد.

البته نمیتوان انکار کرد که یک آگهی چشمک زن و چیغ چشم کاربر را به سمت آن بنر جلب میکند، اما این کار باعث کلیک شدن روی بنر و جذب مخاطب نمیشود و حتی ممکن است مخاطب را برای رد کردن آن نیز ترقیب کند.
بهتر است بجای استفاده از یک تبلیغ بنری چشمک زن از یک ترکیب رنگ مناسب و المان های جذاب گرافیکی استفاده شود تا علاوه بر زیبایی بنر و جلب مخاطب برای کلیک کردن بر روی آن، حس خوبی را به مخاطب انتقال داده و شخصیت کاری و حرفه ای خود را به آنها نشان دهید.
تبلیغات چشمک زن بیشتر برای بنرهای فروش محصولات زناشویی، فروش ابزارهای رد کردن فیلترینگ، فروش فیلم و محصولاتی از این دست استفاده میشود. بنر فلش یا بنر گیفی که شما در یک وبسایت اکران میکنید نشان از شخصیت حرفه ای و کاری شما دارد، هر چه بنر شما زیباتر و حرفه ای تر باشد، کاربران و مخاطبان راحتتر به شما اعتماد میکنند.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر فیلم، محصولات زناشویی و ابزارهای فیلترینگ نمی فروشید، به هیچ وجه سمت تبلیغات اینترنتی چشمک زن نروید، چون علاوه بر سطح پایین جلوه دادن کاره شما، مخاطبانتان را نیز از دست میدهید.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓