بلاگ

چگونه بهره‌وری بنرهای تبلیغاتی را افزایش دهیم؟

راهکارهای افزایش بهره‌وری بنرهای تبلیغاتی گه گاه در رسانه های مختلف به اظهار نظرهای نادرست و حتی مغرضانه ای برمی خوریم که اثربخشی بنرهای تبلیغاتی را مورد سئوال قرار می دهند! هر چند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست و این روش هم مزایا و محدودیتهای خاص خود را دارد، ولی تجربه نشان […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

تبليغات اينترنتي و بررسي جايگاه آن در سايت هاي ايران

با شروع فعاليت هاي تجاري در اينترنت، تبليغات اينترنتي نيز پا به عرصه گذاشت. به نظر مي رسد اولين شيوه براي تبليغ استفاده از پست الكترونيك بوده باشد. اما با اضافه شدن فناوري وب به اينترنت، تبليغات اينترنتي به نمودار امروزي آن آغاز شد، در سال 1994 اولين بنر تبليغاتي- كه امروزه معمول ترين و […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

برندینگ چیست؟

چرا تولیدکنندگان کالاها و خدمات همیشه به دنبال این هستند که برای خود یک برند ایجاد کرده و محصولات خود را تحت آن عرضه کنند در حالیکه چنین پروسه ای هزینه های زیادی از قبیل بسته بندی، برچسب گذاری، مجوزها و ثبت های قانونی، تبلیغات، بازاریابی و… را برای آنها به دنبال دارد؟ در این […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

تاثير بنرها در تبليغات اينترنتي

تبليغات بنري با وجود حجم کم وسيله اي کارآمد براي تحقق اهداف چند منظوره اند؛ زيرا بنرها در حقيقت بخشي از پيام هاي تبليغاتي شرکت ها و وب سايت ها هستند. اين شيوه تبليغ، اسم، نشانه(logo) و توليدات شرکت ها را با روش هاي گوناگون و متنوع به نمايش مي گذارد. بنرها ابزاري براي افزايش […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

انواع شیوه‏ های تبلیغات اینترنتی

دنیای تبلیغات اینترنتی در دو دهه‌ی اخیر تحولات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته است. همزمان با ایجاد شیوه‌ها و تکنولوژی‌های جدید تبلیغ آنلاین، در سال‌های گذشته سهم تبلیغات مجازی از کل بازار تبلیغات همواره رو به افزایش بوده است. اگر در کمتر از یک دهه پیش، تعداد اندکی از صاحبان آگهی از فرصت‌های فضای مجازی […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

تبلیغات بنری چیست؟

اشکال مختلف تبلیغات به شکل‌های گوناگونی که تبلیغ‌دهندگان برای نشان دادن تبلیغ خود در اینترنت از آنها استفاده می‌نمایند، اشاره دارد. مانند بنرها، بنرهای دارای غنای رسانه‌ای، نامه‌های تجاری و تبلیغات مبتنی بر بازی. پر استفاده‌ترین شكل تبلیغات اینترنتی، بنرها به شمار می‌آیند. استفاده از ابزار و روش‌های نوین، افزون بر افزایش تأثیر این شكل […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

استفان کاوی، مشاور تبلیغاتی و بازاریابی

استفان کاوی که مشاور تبلیغاتی و بازاریابی نیمی از پانصد شرکت بزرگ آمریکاست،هفت عادت مردمان موثر را که آنها را متمایز از دیگران میکند چنین بر می شمارد: 1- مسولیت پذیری ( عامل و اثرگذار باشید) 2- داشتن شعار رسالت شخصی و ارزشی ( با توجه به عاقبت کارها در ذهنتان شروع کنید) 3- زیستن در […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←
برگه 6 از 6 «23456