بلاگ

چگونگی تخصیص بودجه‌های تبلیغاتی

چگونگی تعیین و تخصیص بودجه‌های تبلیغاتی و تصمیم‌گیری در خصوص این موضوع در بسیاری از مواقع با ابهام و مشکل رو‌به‌رو است. به یقین برای بالا رفتن فروش و گرفتن سهم بیشتری از بازار نیز به تبلیغ هست، اما اینکه به چه میزان باید برای تبلیغ هزینه صرف شود، پرسش همیشگی صاحبان کالاست. گاهی مشاهده […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

۱۰ راه برای اداره کمپین تبلیغاتی

ایده های متنوعی در نشریات چاپ و منتشر می شود که گاه در انبوه مطالب به خوبی آشکار نیست.از آنجا که خواننده علاقه مند به دانستن است، گزینش این مطالب نیز در خور توجه است چون می تواند دانش و تجربه ارزشمندی تقدیم خواننده کند. «۱۰ راه برای اداره کمپین تبلیغاتی» از آن دست مطالبی […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

چرا تبلیغات من کار نمی‌کند؟!

در دفتر یا مغازه خود نشسته‌اید‌، به صورتحساب هزینه‌ها نگاه می‌کنید. سکوت، تمام فضا را فراگرفته. منتظر زنگ تلفن یا ورود مشتری جهت فروش کالا یا ارائه خدمت به وی هستید. ولی خبری نمی‌شود. سختی این لحظات زمانی شدت می‌گیرد که به یاد کرایه مکان، بدهکاری‌ها و سرمایه‌ای که برای خرید کالا یا تولید آن […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

افزایش فروش، از مهمترین اهداف تبلیغات

تبلیغات فن فروشندگی است؛ کلودهاپکینز در این خصوص مواردی که یک آگهی را موفق می کند، می نویسد: «درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

اهمیت تبلیغات در اینترنت

مراجعین وب هدفمند هستند و به تبلیغاتی که به هدف آنها مربوط نشود، توجهی نمی‌کنند. برای موفقیت ، آگهی‌ها باید با اهداف و آنچه در ذهن کاربران است، هماهنگ باشد. دلایل مختلفی برای عدم موفقیت تبلیغات روی وب وجود دارد. اما این موضوع زمانی قابل توجه است که آگهی به موضوع مورد علاقه کاربر مرتبط […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

نقش تبلیغات بنری در معروف کردن نام شرکت‌ها

تبلیغات بنری با وجود حجم كم‏، وسیله‌ای كارآمد برای تحقق اهداف چند منظوره اند‏، زیرا: ▪بنرها در حقیقت بخشی از پیام‌های تبلیغاتی شركت‌ها/وب‌سایت‌ها هستند. ▪ این شیوه‌ تبلیغ‏، اسم، نشانه (logo) و تولیدات شركت‌ها را با روش های گوناگون و متنوعی به نمایش می ‌گذارد. ▪ بنرها، ابزاری برای افزایش میانگین كلیك‌ها به شمار می […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

تبليغات بنری در اينترنت و ويژگيهای آن

در این مقاله منظور از تبلیغات اینترنتی نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتها (پایگاهها)ی پربیننده اینترنت است، به نحوی که به تحقق اهداف عمومی تبلیفات کمک نماید و کاربران (مخاطبان) را به سایت مورد نظر آگهی دهنده هدایت کند. آگهی اینترنتی (Banner) معمولاً در ابعاد استاندارد ساخته و عرضه […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

بهره مندی بيشتر از تبليغات اینترنتی با بنرهای تبلیغاتی

گه گاه در رسانه‌های مختلف به اظهار نظرهای نادرست و حتی مغرضانه‌ای بر می‌خوریم که اثربخشی بنرهای تبلیغاتی را مورد سئوال قرار می‌دهند! هر چند تبلیغات از طریق بنر تنها راهکار تبلیغ نیست و این روش هم مزایا و محدودیتهای خاص خود را دارد، ولی تجربه نشان می‌دهد که استفاده هوشمندانه از بنر بویژه در […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی بنر تبلیغاتی چیست؟

زمانی که شما میخواهد سفارشی را برای طراحی بنر تبلیغاتی فلش و بنر تبلیغاتی گیف و البته هر نوع طراحی دیگری ثبت کنید نیاز است که برای رسیدن به یک نتیچه مطلوب مواردی را در نظر گرفته و آنها را اعلام کند تا طراح بتواند به بهترین شکل ممکن طرح را پیاده سازی کند. در ادامه […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←

انواع روش های درآمد زایی از طریق بنرهای تبلیغاتی در وب سایت ها

بنرهای تبلیغاتی نوعی از تبلیغات نمایشی هستند که صاحبان وب سایت ها به منظور درآمد زایی از وب سایت های خود از آن ها استفاده می کنند. سه نوع روش درآمد زایی در مورد بنرهای تبلیغاتی در وب سایت ها وجود دارد که در این مطلب به بررسی آن ها پرداخته می شود. این سه […]

ادامه مطلب ←

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ←
برگه 4 از 6 «23456