بلاگ

انواع راه های تبلیغات در اینترنت

اینترنت یک بستر مناسب برای کسب درآمد میباشد
شما بجای تاسسیس یک مغازه و خرج کردن هزینه های بسیار برای راه اندازی کسب و کار، میتوانید با تاسیس یک وبسایت و ارائه خدمات خود در آنجا به سادگی کسب درآمد کنید.
اما داشتن یک وبسایت در بین میلیون ها وبسایت دیگر فایده چندانی ندارد
کاربران چگونه شما را باید بشناسند و پیدا کنند؟
بهترین راه تبلیغات میباشد… اما چه شیوه های تبلیغاتی ای وجود دارد و کدامیک برای شما مناسب است؟؟؟

1) تبلیغات بنری:

تبلیغات بنری که به دو صورت ماهیانه و کلیکی انجام میشود یکی از بهترین راه های تبلیغات اینترنتی میباشد، اما اینکه در چه وبسایت هایی تبلیغات شما انجام میشود بسیار مهم است…
بهتر است برای شروع کمپین تبلیغاتی خود و نحوه بازخورد آن تبلیغات بنری خود را بصورت کوتاه مدت (دو هفته تا یک ماه) انجام دهید و بعد شروع به بررسی میزان بازخورد آن کنید تا آن را چگونه ادامه دهید.
اگر در کنار تبلیغات بنری ماهیانه از تبلیغات بنری کلیکی نیز بهره ببرید به شما بسیار کمک میکند تا بازخورد بهتری را کسب نمایید، اینکه چه تعداد کلیک را خریداری کنید کاملا بستگی به بودجه و انتظار شما دارد.

2) تبلیغات متنی:

این نوع از تبلیغات معمولا بازخورد مناسبی برای کاربرانی که به سرعت به دنبال رسیدن به هدف خود و معرفی کالا و خدمات خود هستند نمیباشند، اما در طولانی مدت باعث پیشرفت SEOی سایت شما و پیشرفت در موتورهای جستجو میشود.

3) تبلیغات گوگلی:

این روش برای پیدا شدن در موتورهای جستجو و جذب کاربران بسیار مناسب است، توسط تبلیغات گوگلی شما میتوانید کلمات کلیدی خود را تعریف کنید تا کاربران با جستجوی آنها شما را در صدر جدول جستجوها بیابند و به سایت شما هدایت شوند

4) وبسایت های آگهی:

وبسایت های پذیرش آگهی نیز به شما کمک میکنند تا هم کاربرانی که در آن سایت ها به دنبال کالایی میگردند شما را پیدا کنند و هم بر روی SEOی سایت شما تاثیر میگذارد تا کاربرانی که کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما را جستجو میکنند شما را پیدا کنند و به سایت شما هدایت شوند.

5) تبلیغات پاپ آپ:

در این روش هنگامی که بغضی از سایت های پر بیننده باز میشوند، ناگهانضفحه ای مرتبط با خدمات شما و یا حتی وبسایت شما در پنجره ای جداگانه باز میشود، تا کاربران آن را مشاهده نمایند، اما این روش توصیه نمیشود، چراکه این صفحات بصورت ناخواسته برای کاربران باز میشود و کاربران معمولا تمایلی به دیدن آنها ندارند و همچنین بسیاری از کاربران بصورت پیشفرض مرورگر خود را تنظیم میکنند تا این صفحات برای آنها باز نشوند.

6) تبلیغات ایمیلی:

تبلیغات ایمیلی نیز یکی دیگر از روشهای تبلیغات اینترنتی میباشد، اگر شما بتانید کاربران هدف خود را پیدا کنید و برای کاربران مشخصی که به کسب و کار شما نزدیکترند ایمیل ارسال نمایید، امکان موفقیت و دریافت بازخورد مناسب برای شما بیشتر میشود.

7) ریپورتاژ خبر:

وبسایت های خبری بسیاری هستند که این امکان را برای شما فراهم میکنند تا خبری در مورد کسب و کار شما در وبسایتشان منتشر کنند تا کاربران وبسایت با خواندن آن خبر اطلاعات بیشتری نسبت به کسب و کار و خدمات شما کسب کنند.

8) تبلیغات وایبری:

تبلیغات وایبری نیز روش دیگری است که کاربران را میتواند با خدمات شما آشنا کند و سپس آنها را به سایت شما هدایت کند، در اینجا نیز اینکه شماره های ارسال پیام را چه قشری از جامعه تشکیل میدهند اهمیت فراوانی دارد.

9) تبلیغات در اینستاگرام:

شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارند که کاربران بسیاری دارند، در این شبکه ها صفحه ها و گروه های پر بازدیدی وجود دارند که کاربران بسیاری بصورت روزانه آنها را چک میکنند، در این روش شما با پرداخت هزینه ای به آن گروه تبلیغات خود را در صفحه آنها انجام میدهید و آنها کسب و کار شما را به بازدیدکنندگانشان معرفی میکنید.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓