بلاگ

اطلاعات مورد نیاز برای طراحی بنر

زمانی که شما میخواهید در یک وبسایت تبلیغات انجام دهید نیاز به یک طراح دارید تا بنر شما را مطابق خواسته هایتان طراحی نماید، فارغ از اینکه بنر مورد نظر شما فلش بنر است یا گیف بنر شما برای ثبت سفارش خود نیاز به تهیه اطلاعاتی برای ارائه به طراح خود میباشید تا بنر شما را آماده سازی کند…

اما این موارد شامل چه اطلاعاتی میباشد؟

1) نوشته های بنر: اول از همه باید نوشته های بنر خود را آماده کنید… شعار، مشخصات محصولات، مزایای شرکت شما نسبت به رقبا، نکات کلیدی خدماتتان و… که البته همگی باید بصورت کاملا خلاصه و کوتاه باشند.

2) فایل لوگو: این روزها تمام شرکت ها و وبسایت ها دارای که نماد و لوگو برای خود میباشند که برای برندسازی و یادآوری آن در ذهن مخاطب، بهتر است از آن در بنر استفاده شود، البته اگر فایل لوگویی که شما برای طراحتان ارسال میکنید بصور وکتور باشد و نه عکس، قطعا به کیفیت طراحی بنر شما افزوده میشود.

3) رنگ سازمانی: یکی از بهترین راه های برندسازی و پیشرفت در دنیای تبلیغات استفاده از یک کد رنگ ثابت و مشخص در تبلیغات، وبسایت، سربرگ، پاکت، لباس فرم، تبلیغات تلوزیونی و… میباشد، که همین امر باعث تداعی ساده تر برند، محصول و خدمات شما در ذهن مخاطب میشود، مانند رنگ نارنجی شرکت ایرانسل و یا رنگ بنفش شرکت رایتل.

4) اندازه بنر: قبل از شروع هر تبلیغاتی، سعی کنید جایگاه هایی که میخواهید در آنها تبلیغات انجام دهید را مشخص نمایید و اندازه های آنها را تعیین کنید تا بنر شما نسبت به اندازه آن جایگاه طراحی گردد تا هم سناریو و کیفیت آن مناسب آن جایگاه باشد و هم پس از طراحی نیازی نباشد که برای تغییر اندازه آن مجددا هزینه ای پرداخت نمایید.

5) لینک بنر: در فلش بنرها لینک بنر توسط طراح بر روی آن قرار میگیرد و شما حتما باید آن را برای طراحتان ارسال نمایید، اما در بنرهای گیف شما لینک بنر را باید برای سرویس دهنده ای که قرار است بنرهای شما را نمایش دهد ارسال نمایید تا آن را بر روی بنر قرار دهد.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: طراحی تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓