بلاگ

استفاده از برند بوک در طراحی فلش بنر

شرکت ها و سازمانهای بزرگ دارای دستورالعمل های خاص خودشان بر اساس سیاست های تبلیغاتیشان می باشند که در طراحی ها،تبلیغات و آگهی های آنها مورد استفاده قرار میگیرند.
برند بوک Brand Book در واقع همان استانداردهای هویت سازمانی و دستورالعمل های استفاده از عناصر در رسانه های الکترونیکی و چاپی می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

لوگو
طرح حروف
رنگ برند و سازمان
صوت برند
عناصر ضروري برند
عكس برداري
نوشت افزار
نمونه طرح
راهبردهاي عمومي
نحوه حضور برند در وب
نحوه حضور برند در ويدئو

در هنگام طراحی بنر برای شرکت های دارای برند بوک باید به موارد زیاد و حساسی توجه کرد. مواردی مانند فاصله لوگو از اطراف کادر، فاصله آن با نوشته ها، استفاده از کد رنگ های درج شده در برند بوک، استفاده از فونت های مخصوص شرکت و…
در برند بوک نوع کادربندی عکسها، میزان روشنایی آنها و محل استفاده هر عنصر به دقت مشخص شده است بنابراین در هنگام طراحی بنرهای فلش و گیف به دقت به این موارد توجه نمایید.
رعایت این موارد باعث ایجاد یک استاندارد در تمام آگهی های شما، مانند تبلیغات بنری، روزنامه ای، بیلبوردها، آگهی های تلوزیونی و… میشود.

به عنوان مثال کد رنگ نارنجی ای که ایرانسل در تمام نبلیغاتش از آن استفاده میکند و در تمام تبلیغات بنری ای که از این برند مشاهده میکنید باعث بوجود آمدن یکپارچگی در تمام تبلیغات آنها بخصوص تبلیغات بنری و فلش بنرهای این برند شده است.
شرکت همراه اول حتی در برند بوک خود مواردی را برای طراحی بنر نیز در نظر گرفته است، در تمام فلش بنرهای استاندارد همراه اول ابتدا باید لوگوی همراه اول با همان کد رنگ ها و رنگ پس زمینه از پیش تعریف شده در برند بوک وارد صفحه شود، و یا گوشه های گرد بنر و سایه مشکی آن مواردی هستند که در طراحی تمام فلش بنرهای این برند مورد استفاده قرار میگیرد.
در برند بوک شرکت مارشال رنگبندی های متفاوتی از لوگو و پس زمینه آن ارائه شده است، اما با این حال بسته به نوع تبلیغات اگر از هرکدام از این موارد در طراحی بنر استفاده شود، اما باز هم با دیدن آن برند مارشال در ذهن مخاطب تداعی میشود.

داشتن یک برند بوک از نام تجاری شرکت شما که با زحمت آن را ساخته اید محافظت میکند، پس هر چه زودتر برای ساخت آن دست به کار شوید.

سفارش   تعرفه   نمونه کارها

نوشته شده در: مشاوره تبلیغات بنری

ارسال دیدگاه (0) ↓